Verheul brengt talent nu nog dichter bij praktijk

Het is een veelgehoorde klacht in het bedrijfsleven: opleidingen die niet goed aansluiten bij de behoefte van de ondernemers. Verheul heeft in de crisisjaren samen met ruim twintig vooraanstaande bedrijven uit de accountancy en het bank- en verzekeringswezen de aanzet gegeven tot verandering met het...
Lees verder

Studeren hoort niet te leiden tot onzekerheid!

Ik had laatst een jong stel die net een woning had gekocht. Wat bleek nou: zij had een contract voor bepaalde tijd. Niet een normaal contract maar eentje waar een studie aan verbonden zit. Met andere woorden: pas als ze haar studie succesvol had afgerond, wordt haar huidige contract omgezet naar een...
Lees verder

Finance Academy is schoolvoorbeeld van investeren in talent

Het is bijna wekelijks, zo niet dagelijks, terugkerend nieuws: berichtgeving over het schrijnende tekort aan vakmensen in een steeds groter aantal branches. De alarmbellen die worden geluid zijn soms ook de betreffende sectoren aan te rekenen. Vaak wordt teveel het beleid uitgezet voor de korte term...
Lees verder

Ook Verheul regelt een hypotheek binnen een week!

Soms moet je heel snel handelen, omdat een hypotheek in hele korte tijd geregeld moet zijn. Dat is nooit eenvoudig, zeker niet als bedacht wordt dat er tal van documenten aangeleverd moeten worden, voordat een aanvraag beoordeeld wordt. Pas als al deze documenten binnen zijn volgt er meestal binnen...
Lees verder

Uitnodiging voor starters

Onze makelaars ervaren in hun dagelijks werk dat een groter aanbod aan woningen voor starters geen overbodige luxe zou zijn. Het aanbod in dit onderdeel van de markt daalde het afgelopen jaar met veertig procent. De Nederlandse Vereniging van Makelaars dringt er niet voor niets bij de regering op aa...
Lees verder

Verheul helpt ook steeds meer klanten op afstand!

Verheul staat voor een hoogwaardige persoonlijke dienstverlening. Omdat dit in ons DNA zit. Omdat wij daar ons ook zelf prettiger bij voelen. Omdat dit een duurzame langetermijnrelatie met de klant borgt. Maar wij begrijpen uiteraard heel goed dat niet iedereen in staat is om face-to-face een gespre...
Lees verder