BEZWAAR MAKEN TEGEN UW HOGE WOZ WAARDE?

Als het voorjaar aanbreekt, willen mensen graag opruimen en overzicht creëren, de zogenoemde voorjaarsschoonmaak. Dit is een goed moment om weer overzicht in uw administratie te krijgen. Valt het u hierbij op dat de WOZ waarde van uw woning het afgelopen jaar flink is gestegen? Als u het niet eens ...
Lees verder

Explosieve stijging oversluiting hypotheken onder 55-plussers

Bijna 25 procent in het laatste kwartaal van 2019. 17,1 procent in januari. En maar liefst 33 procent in februari. Het aantal 55-plussers dat hun hypotheek oversluit stijgt explosief. En dit zijn alleen nog maar de cijfers van de oversluitingen die zijn afgerond. Bij hypotheekaanvragen voor overslui...
Lees verder

Ook negatieve rente voor rijke spaarders bij Rabobank

Rabobank heeft in navolging van ABN/AMRO en ING besloten dat rijke spaarders geld moeten betalen om hun spaargeld bij de bank onder te brengen. Net als bij de ING moeten rijke spaarders bij de Rabobank een negatieve spaarrente van 0,5 procent betalen, alleen niet per 1 april zoals bij de andere twee...
Lees verder

AOV-presentaties voor zzp’ers bij Verheul

Verheul gaat, nu het kabinet besloten heeft dat het een arbeidsongeschiktheidsverzekering voor zzp’ers verplicht wil stellen, informatieavonden over dit onderwerp houden. Deze zijn op maandag 24 februari (in kantoor Anna Paulowna te Molenvaart 261), 5 maart in Schagen (Westerpark  158), dinsd...
Lees verder

Negatieve rente voor rijke spaarders bij ING

Na ABN/AMRO gaan rijke spaarders ook bij ING vanaf 1 april geld betalen om hun spaargeld bij de bank onder te brengen. Net als die andere grote Nederlandse bank berekent de ING een negatieve spaarrente van 0,5 procent, het verschil is dat ABN/Amro die berekent aan klanten met meer dan 2,5 miljoen op...
Lees verder

Overname Kantoor Borst

Vanaf 1 januari 2020 is de portefeuille van kantoor Borst, makelaar en assurantiekantoor uit Anna Paulowna, overgenomen door de Verheul Groep. Altijd in de Buurt Naast dat de bekende collega’s Miranda, Anna en Remko contactpersoon blijven, is het eveneens prettig dat de klanten van Borst een vesti...
Lees verder